Connect with us

NAILMAG

Nail Tehnician – 6 Sfaturi pentru o Cariera de Succes

Stiri

Nail Tehnician – 6 Sfaturi pentru o Cariera de Succes

Nail Tehnician – 6 Sfaturi pentru o Cariera de Succes

Probabil aveti o multime de talente, insa pentru a avea o cariera de succes ca nail tehnician trebuie sa stapaniti urmatoarele 6 competente delicate si deosebit de importante.

Astazi abilitatile tehnice ale mesterilor ii pot duce doar pina la un anumit nivel. Chiar daca unii au reusit sa adune mii de „like-uri” pe retelele de socializare, expunandu-si creatiile. Chiar daca au reusit sa castige cativa clienti noi, le pot lipsi abilitatile necesare pentru a transforma acesti clienti in clienti permanenti si a avea o cariera de succes.

Pentru a avansa aveti nevoie sa va imbunatatiti cateva calitati personale – competente delicate, fine (etica muncii, gestionarea timpului, comunicarea, etc.). Pentru a va ajuta sa va perfectionati aceste abilitati am cerut sfatul veteranilor din industria unghiilor. Care si-au construit o cariera pe un talent exceptional si o intelegere serioasa a modului in care abilitatile delicate pot schimba imaginea tehnicianului in ochii clientului si a colegilor, garantand o cariera de succes durabila.

1. Profesionalismul 

Profesionalismul incepe de la imbracamintea si make-up-ul pe care il purtati pina la vocabularul ce il folositi. „Odata ce activati in domeniul industriei frumusetii este de la sine inteles ca parul, machiajul si unghiile trebuie sa fie mereu fresh si in trend”, ne spune Viv Simmonds, director of „Vivid Nails and Pure Bronze & Beauty” din Melbourne, Australia. Viv motiveaza necesitatea de a avea o imagine ingrijita, fiindca clientul alege subconstient un asemenea tehnician. Un client isi doreste sa fie la fel de ingrijit si atragator si este sigur ca va putea obtine servicii calitative de la un astfel de mester.

Acest fapt este valabil si pentru spatiul vostru de lucru. Un spatiu curat si bine organizat va va ajuta sa oferiti un serviciu calitativ intr-un mod eficient. Fiti siguri ca aceste detalii nu vor trece neobservate de clienti.

2. Etica muncii

presupune o colaborare pozitiva si corecta intre colegi. Este potrivit sa fiti deschisi si sa va ajutati reciproc. Buna dispozitie si lucrul in echipa sigur vor devenit o forta pozitiva, care va atrage clientii. Este important sa intelegeti ca nimeni n-o sa va aduca laude si nici marire de salariu, insa clientii vor observa primii respectul si ajutorul reciproc din cadrul salonului. Acest fapt va aduce un plus pentru o cariera de succes.

3. Bunavointa

Capacitatea de a primi critici si a invata de pe urma acestora reprezinta un mare avantaj pentru un tehnician de succes. Acest lucru presupune gestionarea corecta a emotiilor, fiindca orice critica poate fi resimtita ca o lovitura personala. Fiti pregatiti pentru feedback-uri din partea clientilor, colegilor si managerilor.

Gino Trunzo, vicepresedintele centrului educational Essie Professional indeamna „Sa ascultam atent feedback-ul, sa analizam si sa facem schimbari, caci asa vom reusi sa evoluam cu succes”.

4. Comunicarea

Pentru a dezvolta o afacere bazata pe comunicarea deschisa cu clientii, stabiliti o strategie. In primul rand decideti cine va fi clientul vostru, pretul maxim al serviciilor prestate si in calitate de cine va vedeti peste 2 ani cel putin. Pentru a gestiona corect asteptarile clientilor, este indicat sa ii intrebati ce opinii si ce asteptari au de la serviciile pe care le prestati.

Este foarte importanta comunicarea si intre colegi. Daca exista o neintelegere, se merita a fi abordata problema cat de repede posibil pentru a se gasi solutia perfecta. O comunicare deschisa poate doar sa consolideze echipa.

5. O atitudine pozitiva

Este de la sine inteles in cazul in care exprimi o atitudine pozitiva atragi alte persoane. O atitudine pozitiva inspira comunicarea deschisa, permitandu-va sa va deserviti mai bine clientii. Negativitatea poate fi otrava pentru afacerea voastra. ”Abilitatile si talentul vostru pot fi uimitoare, dar trebuie sa se potriveasca cu atitudinea voastra pentru a avea succes”, spune Pattie Yankee, manichiurista celebritatilor. Cu toate acestea autenticitatea este cheia: ” Cand sunteti voi insiva atrageti clienti asemenea voua. Intr-un final veti avea o clientela  cu interese similare, ceea ce va face distractiva sedinta de manichiura”.

6. Managementul timpului

Timpul reprezinta bani atat pentru specialistii din domeniu cat si pentru clienti. Majoritatea nail tehnicienilor vor sa castige in plus pe baza unui client suplimentar. Dar acest lucru nu ar trebui sa influenteze calitatea serviciilor, nici timpul rezervat clientilor programati. Atunci cand sunteti presate de timp, deveniti stresate si pierdeti controlul. Gestionarea corecta va va permite sa preluati controlul.

Daca gestionarea timpului nu va vine natural, nu fiti ingrijorate, totul vine invatand. Petru inceput este bine sa mentineti in ordine spatiul de lucru si instrumentele necesare sa va fie la indemana. In timpul lucrului priviti mana clientului si vorbiti cat mai putin, lasati clientul sa povesteasca. Aceste mici trucuri va vor ajuta semnificativ sa va imbunatatiti viteza de lucru. Urmariti timpul atunci cand practicati pe colegi sau membrii familei.

Tineti cont de sfaturile specialistilor si aplicatile zi de zi, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara. Lucrul continuu asupra propriilor greseli si goluri va va garanta o cariera de succes.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

More in Stiri

Cele mai citite

To Top